Teslimat Koşulları

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

ÜRÜN BİLGİLERİ:

Ürün Türü: 

Ürün Açıklaması: 

Adedi: 

Satış Fiyatı (KDV ve her türlü masraf dahil) : 

ALICI Tarafından Karşılanacak Diğer Masraflar: Kargo Bedeli

Ödeme şekli: 

CAYMA HAKKI:

ALICI; malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek, sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. ALICI, geçerli süre içerisinde cayma hakkını kullanmak istediğini SATICI’ya beyan etmesi üzerine, Mesafeli Sözleşme ekinde (Ek-2) olarak yer alan örnek Cayma Hakkı Formu’nu doldurup, mesafeli sözleşmede belirtilen iletişim yöntemlerinden herhangi biri ile SATICI’ya gönderecektir.

Onay süresi; ürüne ait kargo bilgisi girildikten sonra başlar ve ilanda belirtilen kargo süresi kadardır. ALICI, işbu onay süresi içinde, sistem üzerinden cayma hakkı bildirimini göndererek cayma hakkını kullanmak istemesi halinde; satış bedelinin SATICI’ya aktarılmasını engellemek için vipotopaspas.com bilgilendirmesi gerekeceğinden, sahibinden.com sistemi üzerinden “Bana Özel” sayfasında“işlemi duraklatarak” bildirimde bulunacaktır. İşbu onay süresi sona erdikten sonra ALICI cayma hakkını kullanmak istediğini sadece SATICI’ya beyan edecek, SAHİBİNDEN’e herhangi bir bildirimde bulunmayacaktır. Cayma hakkı talebinin sistem üzerinden iletilmesi halinde Sahibinden Bilgi Teknolojileri Pazarlama ve Ticaret A. Ş.’nin cayma hakkının içeriği ve uygulanabilir olmadığı ile herhangi bir değerlendirme yapması mümkün olmayıp bu şekilde bir bildirim geldiğinde bedeli ALICI’ya iade edecek; cayma hakkının kullanılması ile ilgili olası uyuşmazlıklarda taraf olarak kabul edilmeyecektir.

Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI'ya aittir. SATICI’nın iade için belirttiği taşıyıcı (kargo firması) aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, ALICI iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. SATICI’nın ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı (kargo firmasını) belirtmediği durumda ise, ALICI’dan iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının (kargo firmasının), ALICI’nın bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda; SATICI, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın ALICI’dan alınmasını sağlamakla yükümlüdür.

MESAFELİ SÖZLEŞME

MADDE 1- TARAFLAR

ALICI

Adı-soyadı : 

Teslimat Adresi : 

Fatura Adresi :

Email :

Telefon :

SATICI

Adı-soyadı : VIP OTO PASPAS

Adresi : Atalar Mah. Doğu Cad. Cam Sk. 14/1 KARTAL İSTANBUL Kartal İstanbul

Email : vipotopaspas@gmail.com

Telefon : 0216 306 5181 

Şikâyetler için İrtibat Bilgisi : 0216 306 5181 veya vipotopaspas@gmail.com veya vip@vipotopaspas.com

MADDE 2- SÖZLEŞMENİN KONUSU:

İşbu sözleşmenin konusu, sözleşmenin 3.maddesinde özellikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün ile ilgili olarak tarafların hak ve yükümlülüklerinin tespitidir. İşbu sözleşme, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak düzenlenmiştir. İşbu sözleşmenin tarafları, sözleşme ile birlikte, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nden kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. İşbu sözleşmenin akdedilmesi tarafların ayrı ayrı VIP OTO PASPAS ile akdetmiş oldukları vipotopaspas.com Portalı Üyelik Sözleşmesi'nin hükümlerinin uygulanmasını engellemeyecektir.

MADDE 3- ÜRÜN BİLGİLERİ:

Ürünün; Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi, Adedi, Satış Bedeli ve Ödeme Sekli, aşağıda belirtildiği gibidir.

Ürün Türü: [urunadi]

Ürün Açıklaması: [aciklama]

Marka/Modeli, [brand] [model]

Adedi: [count]

Satış Fiyatı (KDV dâhil ve her türlü masraf dâhil) : [price]

Kargo Ücreti: - / Alıcı Öder / Kargo Çıkış Yeri: Kartal-İstanbul-Türkiye

Cayma Hakkında Kullanılacak Kargo Bilgisi : Peşin Ödeme Sürat Kargo Atalar Şube - Cari Kod:  OTO PASPAS -                         

Detaylı bilgi için aşağıdaki 5.3.maddeyi inceleyiniz.

Cayma bildiriminin yapılacağı açık adres, faks numarası veya elektronik posta bilgileri: sahibinden.com web sitesinde site-içi mesajlaşma

ALICI Tarafından Karşılanacak Diğer Masraflar:

Ödeme şekli: 

Teslimat Adresi: 

Teslim Edilecek Kişi: 

Fatura Adresi: 

MADDE 4 - GENEL HÜKÜMLER

4.1. İşbu sözleşme tarafları ALICI ile SATICI olup işbu sözleşmenin yerine getirilmesi ile ilgili tüm yükümlülük ve sorumluluklar taraflara aittir; Taraflar, işbu sözleşmenin tarafı olan SATICI: VIP OTO PASPAS olduğunu ve ALICI yukarıda   beyan ve taahhüt ederler. İşbu sözleşme ALICI tarafından elektronik olarak onaylandığı tarihte yürürlüğe girer.

4.2 ALICI, Madde 3'de belirtilen sözleşme konusu ürünün özellikleri ve satışa ilişkin koşulları ile ilgili tüm bilgileri okuduğunu ve anladığını, bu ürünün satın alınması için gerekli onayı verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.3 SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.

4.4 SATICI, ALICI’nın işbu sözleşmeden doğan şikâyetlerini makul bir süre ve şekilde çözüme kavuşturmak için elinden gelen çabayı gösterecektir. ALICI, her türlü şikâyetlerini ayrıca VIP OTO PASPAS portalı üzerinden telefon veya mail üzerinden mesaj iletmek yöntemi ile SATICI’ya yöneltebilecektir.

MADDE - 5 CAYMA HAKKI:

5.1 ALICI; malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek, sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. ALICI, geçerli süre içerisinde cayma hakkını kullanmak istediğini SATICI’ya beyan etmesi üzerine, Mesafeli Sözleşme ekinde (Ek-2) olarak yer alan örnek Cayma Hakkı Formu’nu doldurup, mesafeli sözleşmede belirtilen iletişim yöntemlerinden herhangi biri ile SATICI’ya gönderecektir.

5.2 Onay süresi; ürüne ait kargo bilgisi girildikten sonra başlar ve Kargo Rehberinde belirtilen kargo süresi kadardır. ALICI, işbu onay süresi içinde, sistem üzerinden cayma hakkı bildirimini göndererek cayma hakkını kullanmak istemesi halinde; satış bedelinin SATICI’ya aktarılmasını engellemek için VIP OTO PASPAS 'ı bilgilendirmesi gerekeceğinden, vipotopaspas.com sistemi üzerinden sayfasında“işlemi duraklatarak” bildirimde bulunacaktır. İşbu onay süresi sona erdikten sonra ALICI cayma hakkını kullanmak istediğini sadece SATICI’ya beyan edecek, SAHİBİNDEN’e herhangi bir bildirimde bulunmayacaktır. Cayma hakkı talebinin sistem üzerinden iletilmesi halinde Sahibinden Bilgi Teknolojileri Pazarlama ve Ticaret A. Ş.’nin cayma hakkının içeriği ve uygulanabilir olmadığı ile herhangi bir değerlendirme yapması mümkün olmayıp bu şekilde bir bildirim geldiğinde bedeli ALICI’ya iade edecek; cayma hakkının kullanılması ile ilgili olası uyuşmazlıklarda taraf olarak kabul edilmeyecektir.

5.3 Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI'ya aittir. SATICI’nın iade için belirttiği taşıyıcı (kargo firması) aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, ALICI iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. SATICI’nın ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı (kargo firmasını) belirtmediği durumda ise, ALICI’dan iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının (kargo firmasının), ALICI’nın bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda; SATICI, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın ALICI’dan alınmasını sağlamakla yükümlüdür.

5.4 ALICI aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:

  • Göndermiş olduğumuz ürünün iade edilme şarti, kullanılmamiş olması koşuluyla, satın alındıktan sonraki 14 gün içinde ürün iadelerini kabul etmekteyiz.
  • İadeler, tarafınızca özelleştirilmiş logolu(baskılı) ürünler için geçerli değildir.
  • İade işlemlerinde Kargo ücreti tarafınızca karşılanmalıdır. Aksi takdirde ürün iade işlemi gerçekleştirilmez. 
  • İade işlemlerinde Kargo ücretlerinin tarafımızca karşılanması, sadece altta belirtilen belirtilen durumlarda geçerlidir.

> Ürünler için sizlere taahhüt edilen açıklamaların eşleşmemesi durumu sözkonusu ise;
> Seçtiginiz renklerle eşleşmeyen bir ürün teslim edildiğinde,
> Tarafınıza gönderilen ürünün aracınıza hiçbir şekilde uymuyor ise, (fotograf ve araç ayrıntıları gibi kanıtların sağlanması gerekmektedir.)


Monitör ayarlarinizin parlakligi ve kontrast ayarları renklerde sapmaya sebebiyet verebilir. Sipariş vermeden önce araç yıllarını ve ayrıntılarını kontrol etmek sizin sorumluluğunuzdadır. Bizler her zaman sizlere en iyi çözümü sağlamak ve yardımcı olmak için destek hatlarımızla gereken destekleri sağlamaktayiz. Bu yüzden eğer emin değilseniz, sizin için uygun olani teyit edebilmemiz adına bizlere; 0216 306 5181 numarali telefondan veya vipotopaspas@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.  

5.5 ALICI, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereği cayma hakkına ilişkin bilgilendirmenin gereği gibi yapıldığını kabul eder.

MADDE - 6 YETKİLİ MAHKEME:

ALICI’nın her türlü şikâyet ve itirazına ilişkin başvurularda ve iş bu sözleşme ile ilgili çıkabilecek diğer ihtilaflarda; her yıl ALICI veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

İşbu sözleşme tarihinde düzenlenmiştir.